Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

jáša

21. 4. 2011 17:31
Autor

určitě patři do skupiny blogerů, kteří nejsou bez p.Paroubka nic napsat. A navíc, jeho fabulace jsou hloupé, bez sebemenšího základu v realitě. Zato Pepovi Zelenému je všechno jasné. Všichni vyznavači levicových názorů patří do skupiny méně přemyšlivých občanů, kteří chcou za každou cenu zadlužit stát a zbankrotovat. Akorát nevím z kterého prstu a čí ruky tyto informace cucají.

0 0
možnosti
PH

petrph

21. 4. 2011 9:38
asi mu nezbude

než si založit vlastní novou stranu.Co takhle TOP011:-)

0 0
možnosti

vodní želva

21. 4. 2011 9:16
Tohle nemá s realitou nic společného.

To je Vaše přání. Paroubek se v žádném případě předsedou KSČM nestane a rozporovat se úspěšně dá mnoho hypotéz z článku (a to na základě doložitelných faktů). Spíš mi připadáte jako jeden z mnoha blogerů na iDnes, kteří prostě Paroubka ke svým článkům potřebují, takže představa, že by se Paroubek stal předsedou KSČM je určitě opojná - to by se ty články psaly samy.  

0 0
možnosti
JZ

Josef Zelený

21. 4. 2011 9:23
Re: Tohle nemá s realitou nic společného.

Též si myslím, že článek je přehnaný, pokud jde o paroubkovu budoucnost v KSČM. Za prvé snad dosud žádný významný politik nepřešel do KSČM z jiné strany (opačným směrem se to stalo mnohokrát, ale tímto směrem snad ani jednou, nebo si na to alespoň nevzpomínám), natož aby v té KSČM udělal kariéru (už proto ne, že i tam se jen třesou na fukcionářské posty jako ve všech stranách, takže vzít tam někoho a dát mu hned post předsedy, to by se okradli o jedno koryto). Ale autor přesně popisuje vztah méně přemýšlivých občanů k zadlužování země. To je podle mne mnohem podstatnější, než jestli se mýlí v osobě Jiřího Paroubka. Proto autorovi dávám karmu. 

0 0
možnosti
S

snaduzdost

21. 4. 2011 9:00
Stane se Jiří Paroubek předsedou KSČM???

Autore, píšete o sobě, že jste jakýsi pravičák, ale pindáte, jak echt levičák. Než se dáte do svého plácání, sledujte trochu cvrkot na politické scéně, a teprve potom cvrkejte sám.

0 0
možnosti
JZ

Josef Zelený

21. 4. 2011 9:15
Re: Stane se Jiří Paroubek předsedou KSČM???

Já na autorově článku nic levičáckého nevidím. Nicméně samozřejmě nemám patent na rozum a uznávám, že tam něco levičáckého být může, já jsem to tam nenašel, ale Vy ano. Proto bych byl rád, kdybyste mi ukázal na nějakou autorovu konkrétní myšlenku napsal mi, co na ní shledáváte levičáckého.  Jak říkám: nikoli bez bližšího upřesnění označit za levičácký celý článek, ale konkrétní myšlenku a konkrétně ukázat, co je na ní levicového. Rád se nechám poučit od člověka, který možná vidí něco, co já jsem přehlédl.

0 0
možnosti
JZ

Josef Zelený

21. 4. 2011 8:59
Nebuďte optimista

Sice s Vámi ve všem souhlasím, ale nemyslete si, že někdo na příkladu Řecka pochopí, že tudy cesta nevede. Buď to člověk chápe i bez odstrašujícího příkladu, nebo když rozum nemá, tak ani odstrašující příklad Řecka ho neprobudí. Vzpomínám si, jak v diskusi na Novinkách před řeckou krizí zarytí zastánci levice argumentovali tím, že nemusíme na zadlužování příliš myslet, neboť jsme jedna z nejméně zadlužených zemí v Evropě. Na můj argument, že portugalský dluh mě sice mrzí, ale nikdy se mě nebude týkat, ale český dluh se mě týkat bude, jsem se dozvěděl, že jsem tunelář (samozřejmě v anonymní diskusi, kdy ten druhý člověk vůbec nemohl vědět, kdo jsem , jaké je mé povolání apod.). Prostě stejně jako člověk, který ještě alkoholu nepropadl, ale už k tomu směřuje, si to nepřizná, dokud už to není zcela evidentní, tak levičák si nepřizná, že směřujeme do dluhové pasti. První si to přizná teprve tekdy, až sklapne alkoholová past, druhý teprve tehdy, až sklapne dluhová past. Ale to už je pozdě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2232x
Jsem pravicově smýšlející člověk se zájmem o domácí a zahraniční politiku.